Ultimate magazine theme for WordPress.

سعودی پوسٹ کی دستاويزات کی سالگره کی ياد منائی گئی

36

سعودی سفارتخانے نے اپنے پاکستانی ہم منصب کے ساته شاه عبدالعزيز کے دورے کی سعودی پوسٹ کی دستاويزات کی سالگره کی ياد منائی

جمہوريہ پاکستان ميں اسلام آباد ميں سعودی سفارت خانے نے پاکستان کے سابق گورنر جنرل غلام محمد کے 1372 ہجری / 1953 عيسوی ميں مملکت کے تاريخی دورے اور بانی سے ان کی ملاقات کے ليے سعودی پوسٹل اسٹيمپ کی دستاويزی ياد منائی۔ مملکت سعودی عرب کے شاه عبدالعزيز بن عبدالرحمن آل سعود رياض ميں۔

يہ ڈاک ٹکٹ 1947 ميں پاکستان کی آزادی کے بعد سے دونوں برادر ممالک کے درميان ممتاز تعلقات اور ان کی مضبوطی کی ايک تاريخی جہت کا حامل ہے، يہ اسلامی اور بين الاقوامی مسائل ميں دو طرفہ تعلقات اور افہام و تفہيم کو مضبوط بنانے کے ليے دونوں ممالک کی قيادتوں کی خواہش کو بهی ظاہر کرتا ہے۔

پوسٹل کارپوريشن کے ذريعہ جاری کرده ڈاک ٹکٹ کی تاريخ مارچ 1953 عيسوی کے مطابق جمادی الثانی 1372 ہجری کے مہينے ميں، کسی پاکستانی سربراہ مملکت کا یہ پہلا دوره تھا۔ پہلا سرخ رنگ ميں "آدها پياسٹر” کی قيمت کے ساته، اور دوسرا نيلے رنگ ميں "تهری پيسٹرز” کی قيمت، اور يہ مکہ مکرمہ ميں سٹيمپ فيکٹری ميں ٹائپوگراف کے انداز ميں چهپی تهی۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.